14 Aralık 2015 Pazartesi

içimde bi yeni yıl heyecanı

Hayır daha nerdeyse 15 günümsü bişeyler var bu senenin bitmesine, ama ben dağa taşa instagrama bloga her yere 2016 gelmiş gibi ilan etmek istiyorum.Galiba 2015 beni çok yordu ve ben 2016 ya kocaman umutlarla girmek istiyorum. Bu sefer gerçekleşecek umutlar :)

Hep diyorumya hani, 2015 benim için kötü başladı diye. Şükür bu günlere. Şükür geçiyor zaman, hiç bir acı ilk günkü gibi kalmıyor. Ya acının en derin olduğu yerde zaman dursaydı. Düşünmek bile istemiyorum. Neyse diyeceğim o ki, evet kötü bi başlangıç yaptık 2015 ile ama acayip bi umut var içimde böyle bitmeyecek diye. Beni öyle bi mutlu edecek ki 2015, diyeceğim ki her şey bunun içinmiş. Tüm sabırlarım, tüm dualarım..

O Allah ki sevdiği kullarına en hayırlısını verir, ben sabrediyorum tevekkülle hayırlısını  bekliyorum, olacak olacak güzel şeyler olacak, az kaldı eli kulağında. :)

Hep hayalimdir, bir gün yeni yıla Avrupa'da girmek istiyorum. Onların o Christmas heyacanını yaşamak istiyorum. Caddeler sokakalar vitrinler ışıl ışıl, elimde kahvem, belki sevdiğim yanımda. Küçük küçük kar yağıyor.. Gökyüzüne bakıyorum. Sen mutluluğun resmini yapabilir misin Abidin? Yüzüme bak, yüzümde tarifsiz mutluluk..

Ah bu hafta işle ilgili şu hayırlı haberi alsam.
2016 için müthiş bi başlangıç yapsam.
olmaz mı olabilir <3









Şu resimlere bakıp duran içimdeki çocuk sevinçten neşe saçıyor.

Allah'ım... Sen içimden geçeni biliyorsun. Sen sana sığınan bu kulunun dualarını kabul eyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder