29 Temmuz 2017 Cumartesi

eksik bir şey var

sanki olmayan bir şeyi olduruyor gibi bi halim var.. o kadar bunaldımki. o enerji dolu ben-den eser yok..kafam allak bullak. o kadar düşünceliyimki.. çevremde ailemden herkes bu işe olsun olmalı gözüyle bakıyor..arkadaşlaım ise gözümde o ışığı görmüyorlarmış. işn tuhafı haklılarda.

ne zormuş, oysa ne kolaydı bir zamanlar sevmek sevilmek.. eksik bir şey var adını koyamadığım..diyorumya sanki olmaması gereken bir şeyi olduruyoruz gibi geliyor. canım ağrıyor..biriyle flörtleşmek hiç bu kadar zor olmamıştı, tamam çok sevgilim olmadı ama flörtleşmek konusunda hakkımı yemeyeyim. ama bu çocuğa gelince yapamıyorum, içimden gelmiyor, her şeyi ondan bekliyorum. beklediğim de elimde patlıyor.. bu hafta ardı filan görüşelim die, sonra bi türlü denk gelemdik, herhalde daha bi bir hafta görüşemeyiz..aslında mesele görüşmek değil, beni ne korkutuyor biliyor musun?ne konuşcağız, ne yapıcağız, zaman gececek mi..Allah ım bu kadar saçma şeyleri düşünüyorsam bi yanlışlık yok mudur?

onun kendini iyi ifade edemedğini düşündüm diyerek bir şans daha verdim bize. ama biz düşüncesi bile beni korkutuyor..korkuyorum yanlış bi karar almaktan..evet ben de evlenmek istiyorum. ama sırf evlenmek için evlenmek istemiyorum.

ben güvenebileceğim bir dağ istiyorum, maddi açıdan güçlü olsun evet, ama asıl manevi açıdan güçlü olsun.o elimden tuttuğunda ev olsun bana. sadece eş değil, arkadaş, dost, baba olsun. beni deli gibi sevsin. beni benden daha çok düşünsün.değer versin, kıymet bilsin, merhametli olsun. onun adı geçince yüreğim sıkışsın. onsuzluğu düşünmek korkutsun beni ve kıymet bileyim..güçlü olsun yanımda, o güçlü olursa ben de güçlü olurum..vicdanlı olsun. ailemi saysın sevsin. ben de onun ailesine gelin değil kızları olayım. ben o kadar yorgunum ki hayattan, şu yorgunluğumu hafifletsin biraz.. omzumdaki yükleri çeksin alsın..sevgisi sarsın her zerremi..diyorumya onun adı geçince yüzümde o şebek gülümseme belirsin..mantığıma uysun, bir yandan da kalbim deli gibi atsın ona..gurur duyayım onunla. benimle guru duysun. hatunum desin.bu kadın benim desin ve ben bu adam benim ve ben bu adamdan çocuklar istiyorum diyeyim...

Allahım. eğer bu insan E. ise her şey güzel olsun, eğer kaderimdeki insan E. değilse  bu iş uzamadan bitsin. Hakkımzda hayırlısını ver. Sen pişman olacağım kararlar aldırma Allahım.Doğru inanı, nasibimi bana yar et.. sen bir çıkış yolu göster, zira ben kafamda deli sorularla kendimi yiyor bitiriyorum..Yardımını esirgeme benden.







22 Temmuz 2017 Cumartesi

kafam allak bullak

kafam çok karışık. bir gün için çok fazla şey yaşadım...çok şey.

arkadaşımla bir haftadır onların yazlıkta tatildeydik, onların yakın bi aile dostu var ipek teyze. beni biriyle tanıştırmak istedi, bende okey dedim verdiler numaramı (aslında şu akrabamız meselesi gündemde ama çocukta tık yok, ben de daha ne kadar karşıma çıkan insanlardan kaçacağım dedim).neyse hemen msj attı filan biz böyle 3 gün mesalaştık baya, sonra beni kahve içmeye davet etti. bu gün görüştük.

çok güzeldi her şey, çok sıcaktı, çok tatlıydı. bilent e gttik. işte erkekte en sevdiğim özelliklerden biri, onun yönlendirmesi !!! oturduk sohbet muhabbet, sonra bowling oynadık, sonra tekrar oturup kahve içtik filan.. benim artık malum soruyu sormam gerekiyordu, mezhep meselesi! bu kadar aydın, bu kadar rahat bir insansa belki bir şansımız olur diyordum, olmadı. babası bu konuda çok sertmiş-miş. girmedi o riske.canı sağolsun.(bana bir gömlek büyüktü, bu beni korkutuyordu ama olabilitemiz vardı. bu konu açılınca yüzündeki ifadeyi, hayal kırıklığını unutamıycağım..)

böyle bi sebepten dolayı olamamak can sıkıcı.kırıldım.üzüldüm. ama elimden hiçbir şey gelmedi...

ve aynı günün devamı akrabamız dediğim kişiler bize geldi. ve fırsatını bulunca-tabi durmadım yine-içimden gelen her şeyi söyledim. nie arayıp sormadığından, niye çabalamadığından, niye adım atmadğından...haklısın dedi durdu. haklı olmak istemiyorum dedim..  son bir şans verdim, olmayanı oldurmayacağım, ailem istiyor die  bu yola girmek istemiyorum.. işte fırsat ona, beni elde etti etti, yoksa artık o kadar yorgunum ki. kabuğuma çekilmek istiyorum...

ne doğru ne yanlış bilmiyorum, hangisi hayırlı bilmiyorum. hakkımda hayırlısı. sadece kafam almıyor artık, yorgunum....