19 Aralık 2015 Cumartesi

geçmiyor içimin sıkıntısı

Geçecek mi bu durumum, bu günler?
Çok mutsuzum, gelecekten umutsuzum. Elim ayağım boşta sanki. Aynı o dönem olduğum gibiyim,  ruhsuz, ruhumu çalmışlar sanki.Yaşama sevincim yok.
Sanki sevgiliden ayrılmış gibiyim. Aşk acısı çekersinya, bi boşluktasındır. İşte öyleyim.
Sandım ki artık iş sorunsalım bitecek, artık bi işim olacak sandım. Artık benim de bir işim olcak. Ama bak şu düştüğüm duruma..
Allah kahrestsin.
Hiç iyi bir ruh sağlığı içinde değilim.
Ağlıyorum günlerdir ağlıyorum, boşaltamadım içimi hala. Sindiremiyorum olanları..
Bunca yaşa gel, bunca zaman oku oku, o sınava gir bu mülakata gir, ona koş buna koş. Hala her şey ters gidiyor. Ben çırpındıkça batıyorum.
Yoruldum Allahım yoruldum.
2015 bana çok ağır geldi. Dilerim 2016 da her şey güzel olur. Dilerim olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder