22 Aralık 2015 Salı

büyüdüysem demek ki

Az önce gamzoşla telefonda konuşuyorduk da, bana sen çok büyüdün malum olaydan sonra dedi. düşündüm ve hak verdim ona. Bu sene subat ayında ailesel bi yıkım olarak tanımlayacağım malum olay yaşandığında şunu demiştim kendime, ben büyüdüm!

Evet o olay beni o kadar büyüttü ki, şu dünyada aynanın karşısında gördüğümden başka hiç kimsenin beni benden çok düşünmediğini anladım, bu hayatta bi gün yalnız değil yapayalnız kalabilceğimi öğrendim, insanın canını en çok sevdiklerinin yakabilceğini öğrendim, kula muhtaç olabileceğimi öğrendim, üzülecek, ağlayacak, isyanlar edecek, yoldan şaşacak, elinde yüzünde yaralar çıkacak, ölmeyi dileyecek ama sonra şükredecek, yaradana daha da sığınacak bağlanacak  hale geldim. sonra daha pozitif baktım hayata, hep güzel düşündüm, hep hayırlısını diledim.

O malum olaydan sonra biliyordum ki, şu dünyada evet başıma yine kötü şeyler gelecek, yine hayal kırıklıklarım, yine keşkelerim, yine neden diye soruşlarım olacak, ama biliyorum ki artık o kadar güçlüyüm ki, ne yaşarsam yaşayım (ölüm hariç) vardır bi nedeni deyip, 2 gün ağlar yoluma bakarım.

Bunun en yakın örneğini geçenlerde yaşadım. o işin olmasını o kadar çok istiyordum ki, o kadar çok hayal kurup ümit ediyordum ki ve tuhaf bi şekilde de olcağına inanıyordum ki. Ama olmadı. Büyük bi hayal kırıklığıydı benim için. İlk gün boşluktaydım, sonraki iki gün dokunamdılar ben yine de ağladım. Sonra geçti. Alıştım bu duruma da. İnsan neye alışmıyor ki.

2015 böyle bitmeseydi iyi olurdu ama ne yapabilirim ya da yapabilirdim ki?

Mesela beni yemeğe davet eden ve ne hikmetse sesi soluğu çıkmayan x kişisini ele alalım. Nerdeyse 10 gündür yüzünü görmeyi bırak, swarm da orda burda da görmez oldum.. Bir şey mi oldu. Sanmam. Keyfidir. Ama merak ediyorum işte iyi mi diye, düşün ben onun aklından bile geçmiyorumdur belki. Gelseydim beni bu konuma düşürmezdi..Hayır mesaj atarım da, yanlış anlaşılmaktan korkuyorum..Off neyse.. Az kaldı ona tanıdığım sürede.. Bakalım zaman ne gösterecek. Ama bitiriyor bu belirsizlik beni, gücümü tüketiyor.

Bendeki de can ya, bende bi annenin evladıyım, niye böyle yapıyorlar ? Niye kadir kıymet bilmiyorlar, niye bu kadar benciller ?



Bugün kandil, herşeyin hayırlısını diliyorum kendim ve sevdiklerim için..Allah büyüktür, vardır bi bildiği, vardır elbet her şeyin bi zamanı. Vardır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder