12 Temmuz 2015 Pazar

Yatarım kalkarım dilimde yüreğimde..

Bu sene pek çok şey kursağımda kaldı desem yeridir. Oysa ne de güzel hayallerim vardı. Hatta söylesem hayallerimi bende çalacaklar die içimde sakladım çoğunu. Sonra koca bir hüsran. Her şey boğazımda düğüm düğüm..

Öyle olmaması gereken şeyler yaşadım ki, daha yetmez mi dedim dahası geldi. Sonra kızdım kendime, ben kimdim ki, ne gelmişse başa 'hayırlısı için' dua ettim sonra..Daha çok yaradana yöneldim, daha çok şük-r eder oldum..

Allah'tan en çok istediğim 2 şey var bu ara (elbette sağlık sıhhat huzur her duamda mevcut her daim).. Yatarım kalkarım dilimde yüreğimde..Yaşadığımız bu maddi sıkıntıları hayırlısı ile atlatmak, ve o hayalini kurduğum işime en kısa sürede kavuşmak..

Diyor ki bir şiirde:           ''uyurum uyanırım, hep aynı şarkı.
                                       ne sesim eksilir, ne umudum biter.''





umudumuzun bitmemesi ümidiyle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder