30 Temmuz 2015 Perşembe

noksanlık

Hayatımda var mı yok mu bilmiyorum diyordum. Arkadaşlarıma kalsa 'siz' olmuşsunuz diyorlar, sahi bazen ben de 'biz' olduk diyorum. Sonra da diyorum ki bir şey eksik, bir şeyler var, adını koyamnıyorum ama bir şeyler var yolunda olmayan.

Bugün iki kez şu cümleyi kurdum: ''ben birinin hayatında boş zamanlarını doluran biri olmak istemiyorum'' ve sonra içinde bulunduğum durumun adını koydum..

'Ben onun önceliği olmak istiyorum. Ben onun hayatında arkadaşlarıyla aynı seviyede olmak istemiyorum. Ben bana verdiği değeri görmek istiyorum.'  Ne biliyim sevgililik böyle deği mi, ben mi yanlış hatırlıyorum..

Bir tuhaf duygu yoğunluğundayım.O zaman bu bana gelsin;

yağmur çiseliyor,
serez çarşısı dilsiz,
serez çarşısı kör
havada konuşmamanın, görmemenin kahrolası hüznü
ve serez çarşısı kapatmış elleriyle yüzünü
yağmur çiseliyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder