13 Temmuz 2015 Pazartesi

hayaller diyorum, hayal olmaktan çıksa artık

Bugün 13 Temmuz 2015, Kadir gecesi. Ne güzel dualarım var bugün için, yüreğimin taa derinliklerinden gelen, öyle saf öyle temiz ki.. Böyle içim bi rahat bi huzur dolu ki, sonra diyorum 'hayırdır'. hay-r diyelim ha-r olsun. Allah her şeyin hayırlısını versin, yanımızda iyi insanlar olsun, kötüler hayatlarımızdan çıksın hatta hiç girmesinler.. Doğru yoldan şaşırtmasın bizi yaradan...Bugün çok güzel dularımla açıcam ellerimi semaya, Allah'ım 'kün' der ve her şey olur..Tevekkülle beklemedeyim..





Az önce baktım da KPSS de alan sıralamasında 365. yim. Atanır mıyım ki? bilmiyorum.. Korkuyorum bazen, hatta çoğu zaman. Ne olucak böyle diye. Bazen sanki hiç işim olmayacak gibime geliyor, sanki onca emek boşa gidecek..Sonra sağ olsun arkadaşlarım filan destek oluyorlar da biraz kendime geliyorum. Benim de iş konusunda kafamın huzura ereceği günler gelecek demi..Belki bi kaç ay içinde buraya iş ile ilgili anılarımı yazıcağım ha, olamaz mı :) olabilir..Gönlümün ne istediğini yaradan biliyor, hayırlısı..

Geçenlerde akademik kadro ilanına başvurdum, İstanbul'da. Hayalperest ben hemen tonla hayal kurdu. Ah hayaller hayaller, İyi ki varlar, zira gerçek yaşam pek bi acımasız..Ama artık hayaller diyorum, hayal olmaktan çıksa ve her şey gönlümüze göre olsa..




Kocaman bir ''amin'' diyoruz..Sevgiyle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder