15 Temmuz 2015 Çarşamba

Hayatımın olmayan akışı

Bugün de umutsuzluğumun dibi.

O eski halimden eser yok artık. Eski neşem, sevincim her şeyi benden aldılar. Bundan iki yılı aşkın bi süre önce o-nu hayatımdan çıkarınca sanıyordum ki, huzur dolu günler benim olucak.Oldu da. ama oldukça kısa da sürdü. İşin aslı bu huzursuluğun mutsuzluğun sebebi kendim olsam, kendi tercihlerim olsa bu kadar koymazdı. Ama şöyle bi bakıyorum da, en yakınımdaki insanların sorumsuzluklarının bedelini ödemem beni delirtiyor. İyice içinden çıkamaz bi hal aldı her şey. Bir de bunlara benim atanamam, işsizlik sorunsalı eklenince iyice depresif modda gezer oldum.. İşim olursa sanki her sorun çözülecek gibi geliyor, bilmiyorum öyle mi olur. Ama en azından kafamdan bu sorun atılmış olur. Allah'ım sen hayırlısı ile beni işime kavuştur ya Rabbim.

Hep aklımda aynı düşünce bu senem böyle olmamalıydı. Bu sene böyle olmamalıydı. Ne tuhaf o kadar boş zamanım var ki, ama bunu değerlendirecek param yok. Gün gelecek tam tersi olacak, olsun.Yeter ki beni tatmin eden, mutlu huzurlu düzenli bi işim olsun...









Bu resme facebook da rastlamıştım geçenlerde.  Emrah Serbes'in kitabından alıntı. Ne de güzel cuuk die hislerime tercüman oldu bilemezsin..

Ama insan hayatını birleştireceği eşini seçebiliyor demi? Ama işin özü o da değil. İnsan insanı tanıyamıyor. Her an farklı bir yönümüz ortaya çıkabiliyor. Bu yüzden aşk meşk bahane, saygı ve sevgi en önemlisi. Kadir kıymet bilen, senin gözünden yaş akınca içi giden, seni sen olduğun için seven, sahiplenen, düşünen, sen ile biz olamayı başarabilen biri çıkar mı karşımıza ? Biz yaradandan isteyelim de, gerisi O-na kalsın.

Kimse okumasa bile buraya bişeyler yazmak rahatlatıyor beni, düşün son bi kaç saattir ağlıyordum öyle, sebep çook bize :) şimdi biraz daha iyiyim.

Bir de hayatımda olup olmadığını bilmedğim biri var hayatımda. Tuhaf olan şu ki, gün geçtikçe ondan da soğuduğumu farkettim. Tabi bunun bir sürü sebebi var, hali hazırda zaten depresif olan tavrım, onun başlarda ilgimi çekmek için çabalaması ve şimdilerde pek yüzyüze görüşemiyor oluşumuz da olabilir. amann bilmiyorum, bilmek de istemiyorum.

Hayatımı olmayan akışına bıraktım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder