11 Temmuz 2015 Cumartesi

oha çüş yani

Bu başlık da bana pek yakışmamış olabilir, zira benim gibi hanım hanımcık bir kızın ağzına hiç yakışmadı farkındayım..ama gerçekten oha çüş yani. kaç yıl olmuş bloğa bakmayalı, daha doğrusu bakıp da birşeyler yazmayalı.

O dönemler hayatımı zehir eden birinin hayatındaydım, galiba ondan kaçmak için buraya sığınıyordum. Sonra tabiri caizse  ''öküz öldü ortaklık bozuldu'' atasözünü haklı çıkartarak herşeyden elimi ayağımı çeker oldum. Düşün elime bir yılı aşkın bi süre kitap dahi alamadım. Okuyamıyordum resmen. Değişik bi süreçti, zaman zaman yeri gelirse bahsedeceğim elbet.

Sanma ki şimdi de her şey yolunda, biri biter biri başlar sorunların...ama yine de Allah dermansız dertler vermesin.

^^ Gönlün 'he' demesi önemlidir..Kalbine huzursuzluk veren işi yapma. Çünkü hiç bir insan kalbinde huzur olduğu halde Allah'a isyan edemez. Kalp mühim bir delildir.^^  deniyor..Yaşadığım şu son dönemde daha bi sinirli, asi hatta isyankar oldum..Bu yeni beni sevmiyorum. Geçecek biliyorum neler geçmedi ki..


 Bloğuma ismini veren bu nefis Esin Afşar şarkısı ile şimdilik elveda ey okur. Sağlıcakla.

 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder