24 Mart 2017 Cuma

insanın evi kalbi

insanın evi kalbi, evimi kalbimde taşıyorum.

güzel şeyler oluyor, çok şükür hamd olsun. öncelikle evi tuttum :) ne kadar hızlıyım demi. nasip azizim nasip. hayırlı olan şeyler beklemiyor işte. Bizim okulda edebiyatçı bi arkadaş var M. evli barklı kız. Onun karşı dairesinde tadilat vardı bayadır, gelin deyip duruyordu. Ev biraz verepte kaldığı için istemiyordum ben. Neyse geçen baktık bi. Tabiri caizse bayıldum.Sıfır. Herşeyi yeni, ankastre dolabından tut, ayakkabılığı bile var. İnsanın içini açıyor. (Emlakçıdan filan diğer ev için ses çıkmadı, ve şu eşyalı eve de baktım yol kenarı ama içi dökülüyor resmen). Kirayı da başta 650 dedi, düz hesap 600 dedi, baktı ben yeni atandım esya filan alcam 500 e verdi bana ev sahibi. Cok sevindim, hem emlakçı parası vermedim hem depozito oalyı yok. Evin biraylık tadilat olayı var. Kısmetse mayısta taşınacagım.Şimdi geldim eşya almaya.Başta ikinci el alayım diyordum, sonra resmen vazgeçtim. Az olsun temiz olsun benim olsun. Siemens ten çamaşır makinesi buzdolabı beğendim, bide koltuk takımı alırsam bunları yani büyük eşyaları eylüle kadar öderim. Gerisi de yavaş yavaş hallolur inşallah :)

şaka maka kendi evimi diziyorum. Çok heycanlıyım bu ara... ve şöyle bi durumda var. M 'nin eşinin kardeşi var, gerçi benden bir yaş küçük, öğretmen urfa da, M benden ona ve ailesine bahsetmiş. Çocuk benimle tanışmak istiyormuş. Haziranda seminerleri burda alcak galiba bu vesile ile de tanışcağım büyük ihtimal.. Bilmiyorum ne olur, önemli olan bişeyler hissetmemiz birbirimize. ve onca tecrübeye rağmen korkuyorum yeni birini tanımaktan.. Gerçi ben ev olayında da , gönül olayında da, hayatımın her alanında yolumu Allah a bıraktım. O benim için en hayırlısını yapıyor zaten.

şimdilik durumlar bu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder