19 Mart 2017 Pazar

hızla değişir her şey

Daha geçen gün buraya yazmışım bazen tek kalmak, kendime ait evim olsun istiyorum diyordum.. sahiplenmek, her şeyiyle tamamen bana ait olsun.

Bugün T.  ile konuşuyorduk, bana evleri ayıralım mı dedi? Ne tuhaf son zamanlarda benimde içimden bu geçiyordu masraf olmasın diye dillendirmiyordum.. bende ona peki sen bu evde mi kalmak istiyorsun dedim? O da, annemgilde evi biliyor, açıkçası bu evde kalmak istiyorum dedi. Peki dedim. Benim için bi sakıncası yoktu. Ne de olsa evi ilk tutan oydu.

Buraya kadar her şey normal. Biliyorum kimse kimsenin nasibini yemez. Sadece şöyle bi durum var.  Bizim bu yakin çevrede yola yakın yeni bi inşaat var, yanından geçerken hep gözüm düşüyor. Çok beğeniyordum dıştan. Bizim okuldan 2 hoca orda tutmus, nisan sonu gibi teslim olcakmis. Fiyati da ıdare eder. Dedim T. ye hemen gidip bakalım konuşalım emlakci ile. Gittik kapalıydı tabi e pazar bugün. Neyse yarin gidip bakicaz, inşallah ev vardır. Evleri gezdik dibim düştü. Cok begendim. 2+1 mis gibi. Kutu gibi. Yavaş yavaş cennet yaparım orayi.. çok begendim kisacasi.  Bos varsa hemen tutacağım o kadar yani.. sonra T. de cok heveslendi, burdan ben de tutayim diye. Tabiki 4 umuzde orda olsak super ötesi olur. Ama tek bir bos daire varsa ne olucak. Sonuçta kendisi su an kaldigimiz evde kalmaya hevesliydi. Bilmiyorum böyle bi durumda tavrı ne olur, açıkçası tek bir ev varsa o benim hakkimdir sonucta benim evden cikmami o istiyordu. Bilmiyorum hayırlısı.

Bu ev de idare eder tabi ama sevemiyorum. Sahiplenemiyorum. Yalniz kalincak gibi degil giris kat. Tabi su avantaji var burda kalan rahat para biriktirebilir..kira ucuz ısınma problemi yok. Bi ev daha var bizim S. nin arkadaşı es durumundan gidecekmiş haziranda. Cadde kenarında güzel bi ev. Evin icini bilmiyorum gerçi. Kiz esyalarini da bırakacakmıs. Bi de oraya bakicam. Ama Allah biliyorya icimi gönlüm bu sıfır evden yana. O kadar evim gibi ki.

Hakkimzda  gerçekten hayirlisi. Burda ne desem boş.  Allahim güzel kapılar açsın, huzurlu mutlu olacağım evim olsun..  girdim bi yola, nasip. 🙏








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder