18 Haziran 2017 Pazar

ver elini memleket

Yine yollardayim.

Tam evime alıştım bir düzen tutturdum derken yaz tatili geldi çattı 😄

Neler olmadiki su yazmadigim iki ayda. Eve yerlestim, ve o kadar çok seviyorum ki evimi, ayrilmak zor oldu desem yalan olmaz. Ve okulumu cook ama cok seviyorum hele mesleğimi. Iyi ki öğretmen olmuşum diyorum her gün.  Şükür olsun Allah'ıma bu günleri bana gösterdi.  Severek şükrederek işimi yapıyorum. 🙏

Ve en muhimi yavrumuz, küçük denizimiz, derdimizin dermani doğdu.  Allah o kadar büyük ki. Topragimiz melek oldu cennette. Şükür bu sene Allahim bebeğimizi bize nasip etti. Hala oldum✌ nasıl bir duygu bilmiyorum. Gidip bi koklayayim anlarim o zaman. Çok minik, çok güzel, çok tatlisko maşallah.  Surf yanaktan oluşuyor 😂 kurban olayim yaradana bu günleri bizlere gösterdi.  Allah hak yolundan ayirmasin bizleri inşallah 🙏


Gidiyorum memlekete ama biliyorum ozlicegim buraları.  Hava feci yağmurlu, yagmurda yolculuk en bi sevdiğim.

Bakalim yaz bana ne getirecek. İçimden bi ses bu yaz benim için coook güzel olacak diyor.  Belki bir eş zamanıdır artik kim bilir 😂

Haydi hayirlisi 🙈

Ps: 62 küsür kilodayim. Acil 57 58 e düşmeliyim.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder