19 Ağustos 2016 Cuma

helloss

hellosss
yarın sınav var, oley yuppi acayip mutluyum
çünküüü

kasımdan beri süregelen ders çalışma maratonum artık nihayete eriyor mu ne:)

tabi yarın ki sınavım güzel geçsin ve istediğim neti yapayım, değmeyin benim keyfime
 işte o zaman mutluluktan musmutluluğa terfi ederim :) Allahım amin.

ahh pazar da tatile gidiyoruz abimgille, herhalde bi on gün yokum, özlerim ama ben odamı, gerçi çalışma masamı özlemeyeceğime söz verebilirim:)

veee en güzel haberi sona bıraktım

bursların ağustos sonu ödenmesi planlanıyormuş, Alalhım eylüle birakma inşallah.
hayırlısı ile bi başlasaydı burslarımız tekrardan, amin.

Allahım yardımcım ol yarın ki sınavımda.
onca emek verdim, gün oldu canımı parça parça etti acılar ama yine de ertesi gün kalktım çalıştım dersime, bıkmadan usanmadan isyan etmeden çalıştım. kendime de güveniyorum, ama bundan sonrası sende Allahım, bana düşen bundan sonrası tevekkül etmek ve sabretmek, dua etmek, ben sana bıraktım Allahım. Sen hakkımda hayırlısını ver. Sen artık güzel şeyleri bizlere kıl, 2016 bitmeden beni işime kavuştur. Artık hayatımda yeni, güzel, umut dolu, huzurlu, sağlıklı, günler nasip et..

Güzel gelecek günlere selam olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder