4 Eylül 2016 Pazar

yorgunum

yoruldum günden geceden.

her şey o kadar hızlı ilerliyor ki yine, neyse ki bazı şeyler güzel oldu.

öncelikle sınavdan bahsedeyim, sınav soruları biraz çelişkiliydi, abartısız bi 15-20 soruda iki şık arasında kaldım. aynı gün soruları nete evrdiler ve 40D/8Y yani 38 net yaptığımı hesapladım, ve evet sevinçten ağladım! onca emek meyvesini vermişti. iki gün öncede sonuçlar açıklandı ve beklediğim gibi geldi sonuçlar. Gerçi puanlar düşük ama önemli olan benim netim.Daha sıralamalar açıklanmadı bakalım kaçıncıyım. Yarın da mülakat başvuruları olacak, 50p üzeri alan herkes başvuruyormuş, ne olacak nasıl olacak bi halt bilmiyorum. Kafam karışık, her şey muallakta. neyse bu konu böyle.

burslardan ise hala bi açıklama yok, o kadar dardayım ki aslında. böyle içim hüzün dolu, bi ton ödemem gereken borç var, bazen kafayı yemek üzere oluyorum. Allah yardımcım olsun. Çok zor, işin gücün olmaması çok zor gerçekten. Allah büyüktür, kimseye muhtaç etmöesin o yeter bana.

bu arada sınav sonrası tatile gittik abimlerle, bi 10 gün yoktum. İyi geldi elbette, her şey çok güzeldi ama, aması var işte.. Keşke işim olaydı da (ya da bursum) pek çok şeye gücüm olsaydı. Sen anladın beni, ben uzatmayım lafı.

yorgunum ya, tatil bedene iyi gelmiş olabilir ama aklım burdaydı, geleceğimdeydi, ne biliyim her an bi yürek açrpıntıosı bi ne olacak telaşı. Arkamı yaslanacak bi dağ isterdim, oysa o dağ ben olmuşum, ve gücüm tükenmeden mucizelere ihtiyacım var. Allah ne veriyorsa hayırlısını versin!

ps: Geçen gün R. okula geldi, belki 6 aydır görmemişimdir, tabi ki mesafeli davrandım, o ise sürekli bana sataşmaya çalıştı, ben sustukça üstüme geldi, en son bi kaç kez laf soktum dayanamayıp, sinirlendi bozuldu bi hışımla masadan kalktı gitti, düşün hesabı bile ödemedi. sadece şunu söyleyim, o kadar net analdım ki içinde bi yerlerde kalmışım ben,dilerim orda da kalırım, dilerim zaman zaman aklına gelip, onun bana yaptığı gibi bende ona kendini sorgulatırım. öyle işte.

ps: yarın yeni bir gün yeni bir hafta, Bu hafta her şey güzel olsun, mucizeler beni bulsun, çokça şükredeyim !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder