7 Ağustos 2016 Pazar

yazıyımda rahatlayım biraz

biraz rahatlamak maksadıyla işte burdayım

ders çalışmaktan bıktım

ne edersem edayim 50 de 40 doğrunun üstüne çıkamıyorum, kapasitem bu kadarmış demekki ahahah yok bee maşallah zeki hatunum ama sorular mal olunca, yoksa kendime laf etmem ettirmem :)
sınav teee 20sinde, off poff. yetti be, remen 2016 yazı ömrümde gördüğüm en ders çalışmalı yaz olarak tarihe geçsin ve bu son olsun.

kasımdan beri ders ders ders... önce yeterlilik o bitti tez zıkkımı, o bitti gy gk eğitim o bitti nefes almadan alan sınavı.

gençliğimin en güzel yıllarını böyle mi feda edecektim?

oysa ne hayyallerim vardı, 30 olmadan evlenip en azından bi çocuğum olacaktı (gerçi daha 30 a var ama, bu gidişle bilemiyorum canım )evde mi kaldım ben hahahah off bilyorum ki istesem ayrın bile evlenir, mesela bu değil ki, ben kimseye muhtaç olmamak istiyorum, ben işim olsun ki, istedğim gelinliği almaya kalkınca kimse laf edemezsin, kimse benim kararlarımı sorgulamasın, işte burda da amddi güç çıkıyor karşımıza, velhasıl kelam iş iş iş.

Rabbim büyüktür, o mutlaka bi yol gösterecektir elbet, lakin gün geçtikçe aynadaki yüzüm gölgeleniyor, gençliğim gitmiyor resmen koşuyor..

neyse, gelecek güzel günlerden umudumuzu koparmayalım, umudunu koparanlardan olmayalım.

oldu o zaman, ben bi soğuk kahve yapayım da inekleyim biraz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder