29 Temmuz 2017 Cumartesi

eksik bir şey var

sanki olmayan bir şeyi olduruyor gibi bi halim var.. o kadar bunaldımki. o enerji dolu ben-den eser yok..kafam allak bullak. o kadar düşünceliyimki.. çevremde ailemden herkes bu işe olsun olmalı gözüyle bakıyor..arkadaşlaım ise gözümde o ışığı görmüyorlarmış. işn tuhafı haklılarda.

ne zormuş, oysa ne kolaydı bir zamanlar sevmek sevilmek.. eksik bir şey var adını koyamadığım..diyorumya sanki olmaması gereken bir şeyi olduruyoruz gibi geliyor. canım ağrıyor..biriyle flörtleşmek hiç bu kadar zor olmamıştı, tamam çok sevgilim olmadı ama flörtleşmek konusunda hakkımı yemeyeyim. ama bu çocuğa gelince yapamıyorum, içimden gelmiyor, her şeyi ondan bekliyorum. beklediğim de elimde patlıyor.. bu hafta ardı filan görüşelim die, sonra bi türlü denk gelemdik, herhalde daha bi bir hafta görüşemeyiz..aslında mesele görüşmek değil, beni ne korkutuyor biliyor musun?ne konuşcağız, ne yapıcağız, zaman gececek mi..Allah ım bu kadar saçma şeyleri düşünüyorsam bi yanlışlık yok mudur?

onun kendini iyi ifade edemedğini düşündüm diyerek bir şans daha verdim bize. ama biz düşüncesi bile beni korkutuyor..korkuyorum yanlış bi karar almaktan..evet ben de evlenmek istiyorum. ama sırf evlenmek için evlenmek istemiyorum.

ben güvenebileceğim bir dağ istiyorum, maddi açıdan güçlü olsun evet, ama asıl manevi açıdan güçlü olsun.o elimden tuttuğunda ev olsun bana. sadece eş değil, arkadaş, dost, baba olsun. beni deli gibi sevsin. beni benden daha çok düşünsün.değer versin, kıymet bilsin, merhametli olsun. onun adı geçince yüreğim sıkışsın. onsuzluğu düşünmek korkutsun beni ve kıymet bileyim..güçlü olsun yanımda, o güçlü olursa ben de güçlü olurum..vicdanlı olsun. ailemi saysın sevsin. ben de onun ailesine gelin değil kızları olayım. ben o kadar yorgunum ki hayattan, şu yorgunluğumu hafifletsin biraz.. omzumdaki yükleri çeksin alsın..sevgisi sarsın her zerremi..diyorumya onun adı geçince yüzümde o şebek gülümseme belirsin..mantığıma uysun, bir yandan da kalbim deli gibi atsın ona..gurur duyayım onunla. benimle guru duysun. hatunum desin.bu kadın benim desin ve ben bu adam benim ve ben bu adamdan çocuklar istiyorum diyeyim...

Allahım. eğer bu insan E. ise her şey güzel olsun, eğer kaderimdeki insan E. değilse  bu iş uzamadan bitsin. Hakkımzda hayırlısını ver. Sen pişman olacağım kararlar aldırma Allahım.Doğru inanı, nasibimi bana yar et.. sen bir çıkış yolu göster, zira ben kafamda deli sorularla kendimi yiyor bitiriyorum..Yardımını esirgeme benden.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder