16 Eylül 2017 Cumartesi

aşk mı bu?

galiba ben aşık oldum. olmadımsa da yakındır. her şey o kadar hızlı oluyor ki, inanamıyorum bazen:)

E. kalbim, canım, canım derken içimin titrediği, adı geçince yüzümün aydınlandığı, hep onu anlatayım en çok ben anlatayım..sevdiğim adam, değer verdiğim, utandığım, kıyamadığım ve özlediğim....

Allah yazıyorsa ötesi berisi yok. ol diyor ve oluyor. hani yüzüm gülmüyordu, hani kafamda deli sorular vardıya... her şey kül oldu gitti bitti. adama resmen meftun oldum.nasıl da yanlış tanımışız birbirimizi, nasıl da en yakınımda ama en uzağımda kalmış öyle.

10 aralık 2016 cumartesi- 22 temmuz 2017 cumartesi- 7 ağustos 2017 pazartesi.... biizm ilklerimiz. biz mi dedim :)

velhasıl kelam biz bir yola girdik, Allah utandırmasın..

ps: bu adamdan çocuk yapmak istiyorum, ilk kez bi adamdan çocuk sahibi olmak istedim ömrümde. dilerim Allahım nasip eder.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder