17 Ekim 2016 Pazartesi

karmaşık duygular

Hayat son sürat geçiyor yine. Gecen hafta kongredeydim, kisa bir tatil yaptim denilebilir. Ve kongredeyken tercihler açıklandı veeee ilk tercihim oldu. Ay ben şok.  Ben ilk 10 dan biri olur diyordum ama hayırlısı ilk tercihimmis demek ki 😁 şükür olsun..deniz kenarında bir il olduğunu da antiparantez söyleyivereyim 🙈 neyse efendim, kalacak yer filan daha çözemedim carsamba gidicem, ilk gün öğretmenevinde kaliyim ama sonra bi yurt buldum. Eger okula  gidecek vasitaya  yakinsa orda kalayım diyorum.  Ins her sey guzel olur, güzel oluyor da.🙏 asıl bomba yeni eve tasimdik, annemgil konusunda icim o kadar rahat ki, gözüm arkada değil artik..ve malum kurum bursları yatırdı nasıl sevindim bilemezsin. Kul sksmayinca Hızır yetişemezmis hesabi. Şükür Allah'im büyüklugunu yuceligini bir kez daha gosterdi.. günün en kötü en aci haberine gelecek olursak, canim arkadsmn eski sevgilisinin ölüm haberini aldik. Ayrılardi bayadir ama lafi cok geçiyordu cocugun aramzda, hatta 3-4 aylık yeni evliydi çocuk, dun trafik kazasında vefat emis. Bugun ogrendik. Hala inanamıyorum.. Allahim günahlarını affetsin, kalanlara da sabır versin.. iste öyle 3 günlük dünya.  Ben yeni bi hayatin tatli telasindayim onlar gencecik evladını toprağa verme  kederi içinde. . Allahim hepimizin yardımcısı olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder