2 Ekim 2016 Pazar

hello ekim

Ekim ayına girmişiz yine haberim yok gelen giden günlerden, yine öyle yoğunum ki, maşallah bana :)

Geçen perşembe mülakat sonuçları açıklandı, şükür güzel bi puan geldi ama sıralamalar ne oldu, 108
dim eskiden şimdi daha mı iyiyim daha mı kötüyüm belli değil.. bu hafta tercih yapıcaz ama resmen kumar oynamak gibi, ki nefret ederim bu belirsizliklerden.

İnşallah her şey güzel olur, yaşadığım ile yakın, mutlu huzurlu güvende olacağım bi yere atanmak istiyorum ve egrçekten atanmak istiyorum. Amin.

Maddi manevi bunaldım, malum kurum hala bursları yatırmaya başlamadı. Ailemle evi taşıyacağız bu ayın sonuna, her şey mi parada biter ya, evet her şey parada bitiyor.. İnşallah bu ay burslar yatar da ailem için kendim için faydalı olur.

Az kaldı, her şey gerçekten güzel olacak, az çok az kaldı. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder