31 Ekim 2016 Pazartesi

artık hep yolcu

20 siydi galiba sozlesmemi imzaladim. Artik yeni bi hayatım var,  öyle ki bu hafta sonu kürkçü dükkanına bi geliş bile yaptım. Diyon ki dün bir bugun iki, ne oldu da geldin hemen. Anlatayım da dinle o zaman. Ha bu arada yagmurlu karli bi yolculugumun sonuna az kaldi, 1 saat sonra evimdeyim inşallah. Evim diyorum demi😀 cok sey oldu cok. Dinle o zaman🙈

Simdi malum kazanmisim ilk tercihi, kürkçü dukkanina veda edicem ama annemlerin evi tasidik iki arada bi derede. Gözüm arkada kalmasın istiyordum, Allah dilegimi verdi. Annemleri taşıdık, ve geldim yeni memleketime. Okulumu sevdim, arkadaşlarımı ogrencilerimi sevdim. Memleketi sevdim. Herseyi sevdim. Sanki hep buraya aitmisim gibi.. okula yeni atanan iki kisiyiz, ve o arkadasim hep beni beklemis ev tutalim die, bana ulaşamayınca da tutmus o..Sonra ben de hazıra kondum. Gerçi ev sahibesi bizi kazikladi ama Allah büyük.. bu tarafta hersey guzel hoş,  şükür dolu. Daha ilk maaşı almadik, bakalim ne kadar olcak. Ayin 15 ini iple çekiyorum. Şükür olsun bu güne.

Evde yani ailemde herşey yolunda diyemem,  bazı saçma tiplere gebe günler. Neyse geçecek.  Ve ebem rahatsiz, malum yaşlılı. Bu haftada sirf onun için gittim. Iyi ki de gitmisim . Allahim yardimcimiz olsun. Simdilik durum bu. Şükür olsun.🙏

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder