13 Eylül 2016 Salı

bayram-mış

umarım işsiz olduğum son bayram olur, dualarım o yönde.

malum kpss sonuçları açıklandı ve mülakat için geçen hafta tecih yaptık, haftaya salı mülakatım var. Allah'ım her şeyin hayırlısını versin. Mülakat puanına göre tercih yapabileceğiz, ne adalet! neyse olumsuz düşünmek yok, güzel şeyler olacak, güzel şeyler oluyorda :)  Şimdi önümdeki mülakata odaklandım, (Allahım hemen bu konuda kitaplar filan basılmış, yuh ya, neyse indirdim pdf ini şükür) yarından itiberen çalışcağım, o değil hafta sonu yakın arkadaşımın düğünü var cuma ve pzr off um. o yüzden yarın adam gibi başlıcam.. off korkuyorum ya, Allahım büyüktür ben elimden geleni yapayımda.

bu arada akademide memleketime kadro açılmış hem de benim alanda, başvurcağım, her şeyi deniyorum zaten. gönlüm malum kurum or akademiden yana. Allah biliyor içimi, ama o kadar çabaladım ki bişeylere olması için, artık hayırlısı ne ise o olsun, ve olsun. yorgunum yaşadıklarımdan, zaman zaman çaresizlikten, yalnız olmaktan, çabalamaktan, ellerimin boş kalmasından, güçlü olmaya çalışmaktan, gücümün tükenmesinden. bu yüzden kaderim akademiyse de razıyım, öğretmenlikse de razıyım. biliyorum ki nerde olursam olayım, en iyisi olmak için kendimden hep vereceğim. ee bu da benim pek sevmediğim özelliğim :)

nasıl bi duygu acaba, bi sabah uyanıyorsun ve kafanda iş sorunsalı bitmiş. hasretim bu hisse. ama hep diyorumya 2016 benim olacak diye, bu yıl işime kavuşacağım ve hayatımla ilgili pek çok belirsizlik son bulacak. o güzel günlere az kaldı.

şükür olsun bu günümüze.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder