3 Nisan 2016 Pazar

ben düşündükçe var dünya

mart nasıl geçti valla anlamıyorum, şubat o kadar yavaş geçti ki oysa mart !
sanki nisan da ardına bakmadan geçecek gibi.

bu aralar bi kpss dir çalışıyorum, evet yine yeniden!
bundan iki yıl önce o kadar iyi çalışmıştım ki 84 gibi güzel de bi puan aldım ama, şansa bak ki alanımda pek alım olmadığı için elimde patladı puan, gerçi haziranda genel atama var ama bilmiom ya, artık hiç bir şeye bel bağlamıyorum. uzman alımları da çok olmadı, alsalar da bi kaç tane mülakata bile giremiyorum zaten. akademi desen hak getire, yedi ömrümü de doymadı kör olasıca!
ben de mayıs taki sınava çalışayım dedim, şimdilik iyi gidiyor çalışmalarım, eğitimden de girceğim, bakalım şansım belki bu sefer güler..

bilmiyorum kaderimde ne var, ama gönül ister ki bu çalışmalarım boşa gitsin de şu bi kaç ay içinde şöyle gönlüme göre olan nasibimdeki işime kavuşurum.bu sene gerçekten bu iş mevzusu hallolsun istiyorum, hallolsun ki ben de gençliğimin son demlerinin tadını çıkerayım, bahar aylarını ders çalışarak hep bi sınav telaşı ile değil de, gezerek tozarak yeni yerler görerek insanlar tanıyarak geçireyim..

olmaz mı, olabilir.

şükür bu ara aile huzurum yerinde, ama şu para sorunsalı yok mu, ah para.. varlığı sorun yokluğu sorun.. Geçecek bu günler de elbet..

ve o-nu aklımdan yüreğimden attım sanıyorum, sonra onu görüyorum ve aklım başımdan gidiyor..tamam eskisi gibi değilim elbet, ama kalbimin ritmi onun adının geçtiği her an değişiyorsa bu benim suçum mu..hep şunu gördüm son zamanlarda, "Allah'ım ne olur olsun" dediğim dualarım olmayınca, hep sonradan "iyi ki" gerçekleşmemiş dualarım dedim. Bu mevzu için de ilerde bunu diyeceğimi bir yanım o kadar iyi biliyor ki, diğer yanım hala pembe dünyasında.

Ah dünya. Ömer Hayyam'ın da dediği gibi;
 ben düşündükçe var dünya, ben yok o da yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder