14 Mart 2016 Pazartesi

şükran

Allah'ım sen ne kadar yücesin.
Bişey mi oldu, hayır illaha bişey mi olması lazım, sıcaklığını taa içimde hisstettğim 'an-lardan' birini yaşıyorum tam şu an şu dakika.
Galiba gönlüm çok kararmış bu aralar oysa,
Seni düşünmek içimi ferahlatıyor..

Geçen sene bu zamanlar, nasıl yanıyordu yüreğim, geçmiyor Allahım bu günler geçmiyor derken, bakıyorum şimdi şükür geçti o zamanlar..
Şükür Allah'ım şükür, bu gün-e bin şükür.

Hala bi işim yok, hala bi eşim yok. Gelecek... beni hakeden o insan elbet karşıma çıkacak ben inanıyorum, ve huzurlu olacağım işime de elbet kavuşacağım..ve buraya o güzel heyecanları da yazacağım. zamanı geldi sanki, beklemedeyim :)



 Geçen okuduğum kitaptan bazı alıntılar yapacağım. Diyor ki;

"Bir şeyi gerçekten istiyorsan , koşulları zorlayıp yapabilirsin.Yeter ki iste...ve yapman gerekeni yap!"

"Hayatta sorunlar hep olacaktır, o nedenle sorunsuz olsun diye hayatını askıya almamalısın."

çok güzel çok anlamlı...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder