18 Nisan 2016 Pazartesi

şaşkınlık

Bugün o-nun hakkında bir şey öğrendim.. evleniyor -muş. Çok şaşırdım, bi tuhaf oldum, hatta ağlayım dedim yok bi damla göz yaşı yok. Sadece şaşkınlık. Hem de eski sevgilisi ile. Onca olayın lafın sözün ardından. Ama aşkın gözü kördür derler ya o hesap. Benim günahım neydi. Biz normal sıradan arkadaşken, niye aklıma girdi. El değil ki bu adam, arkadaşım, arkadaşlarımın kardeşim dediği insan, niye tutturdu beni ciddiye al diye, niye yemeğe çıkalım diye kırk takla attı.  Neydim  ben, diğer kızı unutmak için kullandığı, aklını dağıttığı biri miydim. Bu nasıl bencillik. Tamam kafası karışmış olabilir,  o zaman çık karşıma, adam gibi söyle ben eskiyi unutamamışım diye. Bu kadar mi cesaretsiz, ya da sevgili olmadık diye vebalime girmemiş mi oldu. Bi de bu moda oldu, adını koyma ama işve cilve yap, sonra hiç bi b.k olmamış gibi git. Zaten sevgili değildik ki olayı.. yazık...   ps: erkek olmak cinsiyet meselesi, adam olmak kişilik meselesi diye boşuna demiyorum ben.  Ne deyim Allah büyük..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder