14 Kasım 2015 Cumartesi

şimdilik araftayım

''beni sevip sevmediğine artık bi karar ver
  isteyip istemediğine
  yeter
  artık yeter
  hakkaten yeter..''

Durum bundan ibaret. Oysa;
O'nun yanında mutluyum, huzurluyum, evimde gibiyim, heycanlıyım, iki lafı bi araya zor getiriyorum, gözlerimi ondan alamıyorum, bakmalara doyamıyorum, her an gelmesini bekliyorum gözüm kapıda, ve o belirince kalbim başka türlü atıyor, enerjim değişiyor, şaşkoloz oluyorum, tam bir şaşkoloz, sonra bazen acayip onu göresim geliyor, bugün gelir mi ki diyorum kendime, ve o geliyor, bazen de kokusunu hissediyorum, onunla aynı parfümü kullanmasınlar istiyorum, istemekle olmuyor. Acayip sarılmak istiyorum, böyle sıkı sıkı...aşk değil bu, farklı, tarifsiz..

Onun da bana karşı hislerinin farkındayım farkında olmasına da, istiyorum ki açık açık konuşsun benle,  çok mu zor. Amacım sevgili olmak filan değil, geçtim ben bunları, ben sadece netlik istiyorum hislerde, bu belirsizlik beni benden alıyor (hayatımın her noktasında). Nedir kafasını meşgul eden bunca şey? Kafası karışkmış, sorunları varmış geçmişiyle ilgili, iyi tamam güzel de,o zaman nie beni kendine çekiyorsun be adam. Niye kafamı bu kadar meşgul ediyorsun. Niye vebalime giriyorsun.

Şimdilik araftayım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder