21 Ekim 2015 Çarşamba

yüreğim ağrıyor

demiştimya hani, aklım çıkıyor da o aklımdan çıkmıyor diye.
bir gün oluyor yok yok aramızdaki bu geyik muhabbetinden başka bir şey değil diyorum, bir gün oluyor acaba benim nasibim o mu diyorum.
bi gün çok yakın bana bi gün çok uzak.
ama bugün çok uzak.
ama dün çok yakındık, sanki hayatımda gibi, sanki eşim oymuş gibi, sanki bana ait gibi.
oysa bugün çok uzak.
çünkü o gidiyor.
o hayallerini gerçekleştirmek adına gidiyor.
onun adına çok mutluyum, çok.
her şeyden önce benim çok değerli bi arkadaşım.
ama gel gör ki elim ayağım bi tuhaf oldu.
ben hangi ara bu kadar bağlandım, yoksa aşık mı oldum. yok yaaşk değil bu. başka bir şey.
hayranlık mı desem. bu da doğru olur.
zamanı geriye döndersek, beni cidiye al dediğinde onu ciddiye alsam bir şeyler değişir mi?
sanmam.
kaderde yoksa yoktur.
ama yüreğim ağrıyor, acıyor, çırpınıyor...

ps: eminim ki şu an çok mutlusundur, hep mutlu ol. isterim. şu an ki durumumu inşallah hiç bir zaman öğrenemezsin. yolun bahtın aaçık olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder