9 Ekim 2015 Cuma

güzel olacak

Olaylar olaylar olaylar...

Bu ara o kadar yoğunum ki. İyi ki de yoğunum yoksa katlanılır gibi değil insanlar, insanlarımız...

Malum kişi ile her şey bitti. Diceksin ki başladı mı? Tamam başlamadan bitti. Bildiğin geldi, hayatıma girdi, beni kendine alıştırdı ve sonra hoop die uzaklaştı.Öyle belirsiz bir durumdu ki, beni yoruyordu.Ömür törpüsüydü mübarek. Sorumsuz, rahat.. Neyse açtım telefon, bu anlamsız duruma son vermek istediğimi söyledim. Şükür bitti, gitti.Kafam rahat içim rahat..Şimdilik iyiyim, ya içinde bulunduğum durumdan dolayı idrak edemedim, ya da aşıyorum artık pek çok şeyi. İkinci seçenek daha yatkın sanki, artık yediğimiz kazıklar mıdır nedir, büyüyoruz..Alışıyoruz.

Okulda bir arkadaşım var, ne zaman başladı bilmiyorum ama aramızda bi geyik dönüyor bayadır. Benim hayatımda malum kişi varken (ki düşün benim karakterime ne kadar ters bi durum) onun da aklında exkız var olduğu için gayet rahatız biz de. İşte vay benimle evlen bak seni rahat yaşatırım. Vay nerdesin özledim seni. Hatta bu muhabbete bi kaç arkadaşımız da dahil. İşte siz ilerde evlenirserniz çok güleriz filan diyorlar. İkimizin tek ortak noktası çok çocuk istemek, o kadar :) Diyorumya ne zaman başladı aramızda böyle bir şey hatırlamıyorum..Neyse diyeceğim o ki, bu arada bana diyordu niye beni ciddiye almıyorsun, beni ciddiye al falan filan.Ama ben hiç ciddiye almadım onu. Ne biliyim alsam kendi kendime gelin güvey olup ötyle ortada kalmaktan mı korktum ki, Ay bilmiyorum valla. Ama o kadar alıştım ki bu muhabbete... Geçenlerde arkadaşıma  demiş ki  beni ciddiye alsın, nie almıyor, sonra diğer yakın arkadaşıma da demiş. İkiside biz de dahil herkes seni ciddiye almadık, senin geyik yaptığını sanıyorduk demişler.

Aklıma düştü ya hani bu durum, aklımdan çıkmaz oldu! Şans mıdır nedir, geçen hafta hemen her gün görüyorken, bu hafta sadece pazartesi gördüm onu. Hayır kendi hislerim ne alemde onu da bilmiyorum, o ne kadar ciddi onu hiç bilmiyorum. Onun arkadaşlığını kaybetmek istemiyorum, üzülürüm böyle bir şey olursa..Aramızda ne olacak zaman gösterecek, Allah ne veriyorsa hayırlısını versin..

Veeeeeeeeeee  beklediğim haber bu pazartesi geldi. O çok istediğim kurumun mülakatına girmeye hak kazandım. Nasıl mutlu oldum bilemezsin. Mutluluk, heyecan, korku..Asıl olay mülakatta.Bakalım nolcak. Ama içimde çok güzel bir his var. Güzel olacak. Güzel şeyler olacak artık!.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder