12 Ocak 2017 Perşembe

bir yer var biliyorum.

Bu ara uyuyamıyorum. O kadar yorgunum o kadar kafamın içi dolu ki. Deliksiz uyumayı özledim.. niye böyle oluyor, neden an-ı değil de on adım ötesini düşünüyorum. Niye bu herseyi kontrol etme isteği ? Bişey olacaksa hemen olsun istiyorum hemen tam da şu an. Ama olmuyor.  Yetmiyor..

Bi hiclikteyim, bi an zevk veren şeyler bi an hic bişey hissettirmiyor..ve bu hiclikte hata yapmak istemiyorum..

Bir sey var bende adını koyamiyorum. Beğenmek mi hoşlanmak mi boşlukta siginmakmi bilmiyorum. Gormek istiyorum onu devamli, mesela hep okul olsa hep gorsem diyorum. Hep ama.. hayatimda hic bir zaman  bi insanla-bu kadar ortak payda da bulunacağımi- bilemezdim. Belki bunun sokundayim. Ama yetecek mi bu? Bi insanla olmak icin ya da onunla bir olmak icin ne gerekli..

Cok düşünmemek gerek dimi, yiyor bitiriyorum kendimi. Yorgunum yoruldum. Birinin beni sevmesini istiyorummm. Ve ben de onu sevmek istiyorum.. gözüm kapalı güvenmek istiyorum, dag olayim ona o da bana. Offf off


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder