28 Temmuz 2016 Perşembe

ben tükendim

hello everyone.

izin verin de biraz içimi çeke çeke ağlayayım

offf.

o kadar üst üste ki her şey. elimi neye atsam kuruyor sanki, baktım ademisyenlikten bi bok olmuyor, kadro filan yok yeter artık yetti canıma dedim ve kpss ye yöneldim,öğretmenlik için 79 gibi iyide bi puan aldım, çünkü daha %50 etkili olan alan var, alana göre bu puan iner de çıkar da, ki inşallah 80 in üstüne çıkar. alan sınavı da ne güzel bu ayın 24 ünde idi, ağustosun 20 sine ertelendi. çalış çalış gücüm kalmadı, ben tükendim artık.

 neyse eylülde atama olcak dediler, bu sefer sözleşmeli olcakmış, ve gittiğin yerde 3 yıl sözleşmeli olduktan sonra talep edersen  kadroya geçiyorsun ve  2 yıl da kadrolu orda kalıyorsun. yani toplam 5 yıl çakılı. neyse amenna dedik, ve dün resmi gazetede yayınlanana göre 4+2 yani 6 yıla çıkarmışlar ve mülakat getirmişler. sen öğretmen olmak için 3 ayrı sınava gir, gece gündüz çalış, 60 alanla birlikte mülakata gir arkan varsa atan. dün nasıl üzüldüm, düşünsene bi yere atanıon, sözleşmeyi 2 yıl sonra pes atsende 4 yıl boyunca başka kadroya giremion falan filan.. atansan bi dert (çünkü geri gelmek 6 yıl, sen yaşımı hesap et kaç olcak, bize evlilik çocuk her şey haram), atanamasam ayrı dert, zira o çok güvendiğim bursum durduruldu.

valla kafayı yemek üzereyim.

bursum diyom bursum, daha onca borç var benim ödeyeceğim, hele kredinin 3 ayı kaldı, nasıl da seviniyordum bitecek diye, sevinmek bana haram ya haram. lanet olsun.

dün neye üzülüyordum bu gün neye.

ama biliyordum, ülkenin durumu gereğince hep içimde bi korku vardı, işte yine felaket tellalı gibi bütün her şeyi üstüme çektim.

Allahım sen yardım et. gözümde yaş kalmadı sinirden..

ps: “Düzenim bozulur, hayatım alt üst olur diye, endişe etme. Nereden biliyorsun hayatın altının üstünden daha iyi olmayacağını?” diyor Şems-i Tebrizi. Alalhım mucizene öyle muhtacım ki, sen ol de her şey güzel olsun.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder