25 Ağustos 2015 Salı

İYİYE yormak, İYİLİK getirir

'Sen iyi bir insansın dua et' dedi bugün iki farklı arkadaşım, ikisi de birbirinden habersiz, ikisi de çok farklı konularla ilgili. Bu güzel bişey değil mi, insanalrın siizn için böyle düşünmesi. Malum arkadaş da benim iyi bir insan olduğumu söylemişti geçenlerde, ya da benim eski duygusal arkadaşımda. Peki iyi biri olmak iyi bir yaşantı için yeterli olur mu bilmem ama, kafamı yastığa koyduğumda kalbim huzurlu olsun bu bana yeter.

Bardağın genelde dolu tarafından bakarım, hiç kondurmam sevdiklerim için, yok ya vardır bi açıklaması vardır birşeyler derim. Bazen kızarlar bana bu kadar pollyana olma diye. Mesela pollyana olmak değil aslında,  dünya bu kadar kötü olamaz meselesi. İnsanlar bu kadar bencil olamaz, insanlar bu kadar heveslerimizi kursağımzda bırakamaz meselesi. Ama yanılıyorum ve bunu her geçen gün kat kat tadıyorum..Aslında o insanların iyi insanlar olduğunu bildiğim halde (bak hala konduramıyorum!) niye böyle olmak zorunda.. Bazen çok sorguluyorum.

En çok hevesimi kıranlar yaralıyor beni, ve niyeyse hep sevdiklerim çıkıyorlar onlar.

ps: İYİYE yormak, İYİLİK getirir. Epiktetos der ki: “Sen istedikten sonra karga da sana uğur getirir''. Bu da burda dursun, belki lazım olur bi yerde :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder