18 Kasım 2016 Cuma

zaman geçiyor

Zaman geçiyor, iyi ki de geçiyor. Yoksa dayanılacak gibi değil yüreğimdeki hasret. Insan insanin kokusunu özler mi? Özlüyorum. Ebemin kokusunu özlüyorum, sesini özlüyorum.. oy kurban olduğum seni özlüyorum.. 😔

Her gün yeni bir gün başlıyor,her gün çabalıyorum güçlü olmak için, ama her gece kolum kanadım kırık bi şekilde yatağa baş koyuyorum.. günler çabuk geçsin..

Bu arada ilk maaşım yattı, insanin işinin olması ne muazzam bisey. Evet hep bursum vardi ama bu cok farkli bi duygu. Allahim huzurla sağlıkla harcamayı nasip etsin inşallah. 🙏 ve bi mevzu var bahis olan. Annemlerin akrabasi olan E.  Daha öncede ben ve o mevzu bahis olmuştuk, malum ben hep işi bahane ediyordum, şimdi bu mevzuda kapaninca tekrar gündeme geldi. Eskiden çok keskin çizgilerim varken şimdi daha ılımlıyim. Daha olgun daha mantıklı.. ve pek cok konuda kafama yatan bu insana bi sans tanımaya karar verdim. Ne olur bilmiyorum zaman gosterecek. Gerci o gün ebemin yemeğinde kıyamam bi gelip benle konuşamadi, en sonunda ben çıktım karşısina da 'insan bi baş sağlığı diler'  tarzinda laf attim.. ben bu kadar bicir bicirken karsimdaki sus pus olmamalı. Catlarim ben😂 neyse gorcez, tanımıyorum zira.taniycaz bakalım.  Yine daldan dalayim aferin bana.

Uykum geldi feci 😴😴😴
Neyse öyle işte🙈



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder