12 Ocak 2016 Salı

her şer-de var bi hayr-r

Son dönemde dilimde hep bu söz vardı sanki, her şer-de var bi hayr-r.  Ve bunu yaradan bana devamlı devamlı gösterdi ki. En son örneğini bugün yaşadım. Bugün evde kalıp ders çalışmaya odaklanmıştım ki hocanın beni okula çağırdığı ile ilgili bi msj aldım.  Şu hayat da en nefret ettiğim şey planımın bozulması, o kadar nefret ederim ki sinirden ağlarım bile, zira öyle de oldu. Öyle ağladım, saçma salak bi iş için beni çağırmasına, planımın bozulmasına..Aslında mesele ne biliyor musun? kendimi kullanılıyor gibi hissetmem, yarın gel, bitti. Ya ben kaç yaşında insanım, zoruma gidiyor, hala işimin olmaması, hala bir şeyler için çabalamam.. Korkuyorum anlıyor musun? Emeklerimin karşılığını alamamaktan..o yüzden herkesin her şeyi batıyor bu ara. Yoksa seviyorum hocayı tuhaf bi şekilde  :) neyse asıl mesele şu ki, sabah istemeye istemeye uyandım, sonra Allah 'tan bu günümü güzel kılmasını istedim. Ve öyle de oldu :) 1.si hava çok güzeldi, bahar gibiydi. Giyindim, süslendim, güzel hissettim ohhh 2.si en sevdiğim can arkadaşlarımdan miss B. beni görünce dedi ki, seni görmeyi aklımdan geçiriyordum, karşımdasın özledim seni, oyyy nasıl mutlu oldum nasıl. Seviyorum bu kızı. 3. sü resmen bir buçuk aydır görmedigim malum şahsı gördüm, oha o kadar görmek istedim denk gelemedik, benim aklımdan çıktı adam karşıma çıkıyor. Neyse iyi oldu, artık hislerimin çook uzaklara gittiğini bizzat anladım :) 4 sü. Benim ex-i gördüm. Hissizleşmek bu işte, benden giden gitmiş ne negatifim ne pozitif. Aferin bana. Neyse gün bol çikolata ve kahveli misss kokulu bitti.. uyuyacağım  birazdan. Yarın her şey  güzel olsun, artık her günüm güzel olsun..Şükür olsun her halimize.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder